23 Eylül 2008 Salı

Zorlama jön : Polat Bilgin


Bazı insanlar vardır, işin eğitimini ne kadar alırlarsa alsınlar, star olamazlar. Kabiliyetin doğuştan geldiğine inanırım, konservatuvar ya da benzeri eğitim kurumları kişinin bu konudaki donanımını ancak bir kaç basamak ilerletmesine yardımcı olur. Son zamanlarda gözüme batan bir isim, Yol Arkadaşımda Özge Özberk ve Sinan Tuzcu ile başrolü paylaşan Polat Bilgin. 1976 Samsun doğumlu. Sis yapım ve Tomris Giritlioğlu ile 3. dizi projesi. İlki elde patlayan Affedilmeyen'di ve orda da başroldü, öteki ise ondan biraz daha fazla sürmüş Karayılan'dı. Her ikisi de reyting canavarına yenilmiş projeler. Reytinge ne zaman yenileceği bir yapımın belli olmaz tabii ki. Ama ben bu adamın ekrana yakışmadığını düşünüyorum. Bir kere ekran için gereken belli yakışıklılık skalasının çok altında. Yol Arkadaşım dizisinde gözüne çekilen sürmeler ve dudaklarındaki tuhaf boya bir km öteden dikkatimi çekiyor. Korkunç duruyor, saç kesimi ve suratındaki garip makyaj. Allah'ın yarattığından sual olunmaz ama ekran için daha hoş yüzler yok mudur. Ayrıca yapımcısı Tomris Giritlioğlu'nun şişirdiği kadar bir yetenek göremedim ben Yol Arkadaşım'da 10 küsur bölüm geride kalmasına rağmen. Performansı dizideki diğer oyuncuların ortalamasının çok altında. Aşık değil de yiyecekmiş gibi bakıyor Özge Özberk'e. Halk arasında bir tabir vardır, "gözleriyle soyan" diye. Tam da öyle bakıyor. İzlerken ben rahatsız oluyorum canlandırdığı karakterin aşkına nasıl inanayım. Güzel bakmak bakışlarıyla karşısındaki kadını yemek demek değildir. Kendisinin Asi dizisini ve Murat Yıldırım'ın şahane bakışlarını izlemesini salık veririm... En azından güzel bakmayı öğrenir.

1 yorum:

ranini dedi ki...

asla jön olamaz da zorluyorlar. bakalım ne zaman anlayacaklar?