12 Eylül 2008 Cuma

Gece Sesleri ve müzikleri

Ayşe Kulin'in romanından haberdardım elbette, ama okuyamamıştım. Dizinin ilk bölümünü bölük pörçük izledim, ikinci bölüme ise tamamen bakmaya karar verdim. İsmail Hacıoğlu, Vildan Atasever ve Özgür Çevik üçü de ekrana yakışıyorlar, hoş insanlar, oyunculuklarına gelince İsmail Hacıoğlu'nu öteki iki isimden daha başarılı buluyorum. Ama ranini'nin bloğunda değindiklerine de katılıyorum. Keşke ana castta daha iddialı ve oyunculuk adına daha çok isim yapmış bir oyuncu daha olsaydı. Dizi sıkıcı değil, senaryo da kötü işlenmemiş bence. Kendini izlettirebiliyor ama sanki cast daha iyi olabilirmiş gibi.

Müziklere ise takıldım. Nail Bey'i çok severim müzikadamı olarak ama, Ihlamurlar Altında ve Yersiz Yurtsuz'da ne kullandıysa çoğunu burada aynen kullanmış, kalan küçük kısım da öncekilerin çok az rötuşlanmış hali.

Hiç yorum yok: